Pred ponoć

Pokušaj,
prepustiti zvukovima sve svoje strahove
da vrište, da lupaju, da stvore haos
i iz njega izbace samo ono što nisam.

Pusti neka vrijeme teče,
i ako ponekad zadrhtim na spomen
tvojih usana, biće da je značilo,
i više nego što ti želim priznati.

Nijema sam, riječi me izdaju
i svaka želja odzvanja u meni
kao najglasnija zvona.

Ne znam osjećam li tebe,
ili se budim iz nekog sna davno sanjanog,
kako širim ruke i čekam zagrljaj,
kojeg nema
koji neće doći,
a trebam ga –
noćas, kad sve stane.

 

2 komentara na “Pred ponoć

  1. Nemo Nihil

    Vraćaš li se opet u poeziju za žene?
    Nema veze… ti si majstor poetike i volim te čitati premda su mi draže one opće teme…
    Ti već znaš koje kao što znaslučuješ i tko sam.

Vaše mišljenje o...

