Versatile Blogger Award

S obzirom da sam zaboravila na ovo onako..skroz na skroz, te me je blog Moji mali svetovi na to podsjetio, odlučih danas odraditi. Iskrena da budem ne sjećam se više ko me ne sve tačno nominovao zapamtila sam samo Brankicu i Jelenu. Hvala vam 🙂

Pravila su jednostavna:

  • zahvalite se blogeru koji vam je dodelio nagradu
  • napišite 7 činjenica o sebi
  • nominujte 15 ili manje (nikako više) blogera
  • kopirajte ova pravila u svoj tekst i objavite sliku nagrade

Dakle, činjenice..hm:

  1. Ne jedem slatkiše(ništa što ima tone šećera u sebi: čokolade, kolače, razna slatka peciva i sl.) već više od mjesec dana i osjećam se odlično, a moje lice mi je jako zahvalno zbog toga, bubuljica skoro i nemam. Da se razumijemo, nije mi u planu zauvijek prestati jesti slatkiše ali eto jedan period ću izgurati iz dijelom zdravstvenih razloga, a i malog eksperimenta 🙂
  2. Mrzim tviter. Tačka. … jednom sam se registrovala na tu društvenu mrežu  i shvatila da to nije za mene. Previše mi je konfuzan, milion nekih stvari ništa mi jasno nije. I danas dan ga izbjegavam.
  3. Mnogo sanjam i  u snu i na javi. Što me dosta nekad opterećuje. Recimo snovi noću koje sanjam su kao filmovi, puni događaja i ljudi. Često se probudim umorna.
  4. Nisam bila luda za knjigama sve do  srednje škole, u tom periodu sam se probudila mislim da je veliki uticaj na to imala i odlična profesorica srpskog, koja će mi uvijek biti u nekom lijepom sjećanju jer je imala odnos prema svima nama isti, a to je taj da vrijedimo i da možemo, da nema granica.
  5. Svaki mjesec (već skoro godinu dana) živim od 235 evra(hrana i džeparaac)  i mogu vam reći da nije loše, čak se da i uštedit’ 😉
  6. Htjela bih nekad u životu napraviti nešto ludo i avanturistički, tipa obići svijet.
  7. Umjetnost (bilo koja) mi liječi dušu.

i to je to, čega sam se mogla sjetiti 🙂

Blogovi za nominovanje su vjerovanto svi već nominovani i odgovoreno je sve, ali bih spomenula nekoliko blogova koji nisu na wordpresu, možda neko od vas na njima nađe nešto zanimljivo za sebe:

http://thestuffdreamsaremadeof21.blogspot.si/

http://alittlerunaway.blogspot.si/

http://totallyrandombyc.blogspot.si/

Toliko od mene za ovaj post, hvala na čitanju 🙂

8 komentara na “Versatile Blogger Award

  1. Za Twitter se slažem. Nije mi toliko konfuzan, koliko mi je pun negativne energije, pa ga uglavnom izbegavam. Ali zato Instagram baš volim. Lepe slike, cveće, proleće 😉

  2. Hvala za nominaciju. :*
    Potpuno te razumem za tviter, ja sam se registrovala jedno pet puta i nemam ništa pametno da napišem. Nekako ne razumem poentu te mreže, valjda ne umem da se izrazim tako kratko. 😀
    Jao i meni su snovi prilično živopisni, nekada me i suviše opterećuju, tako da te potpuno razumem, dešavao mi se da u snu komponujem i neku pesmu ili da pričam francuski, a da reči ujutro ne mogu da se setim, snovi su čudo. 😀

  3. Hvala na nominaciji :*
    Napravila nalog na tviteru pre više od godinu dana i onda zaboravila na njega.. Nema šanse da se izrazim koristeći samo 140 karaktera. 😀
    Što se tiče snova mogu samo reći da se često probudim toliko iscrpljena kao da sam 24 sata provela bez sekunde sna.

Vaše mišljenje o...

