Alterego

Sjećanje razbijeno u komade gleda me očima djeteta
i svaki pokret koji napravim ostavlja otiske
duboke i tijesne na duši koja se suši i osipa
dok je raznose vjetrovi iz pukotina stvaranih vjekovima.
Koliko snage treba ženi da nosi kofere svojih pogrešaka
da ih ne krije i da ih se ne stidi kao kopiladi
ostavljenih na nečijem pragu u želji za spasenjem?
Kao lutajuće riječi kakvog proroka
ostavljam na volju to hoćeš li me uzeti ili ne,
jer otrovom se hranim i trčim u propast
čak i onda kad mi noge polome,
a usta zašiju da ne govore i prosipaju uzdahe
u tami naših sopstvenih utopija.
Prkosim svemu što me sputava i
tjera da se sakrijem u odaje svog bića.
Srednji prst za strahove i crvave strasti koje sam
stojećki odbolovala, eto vam…

još jedna prljava postelja
još jedan izgužvan san i u njoj stranac,
još jedno traženje  –
evo, iz noćne more – budim se.

8 komentara na “Alterego

Vaše mišljenje o...

