Omiljeni Youtube kanali 1/2

Pratim dosta youtube kanala, većinom su o hrani (haha), ali potkralo se tu još nekih koje volim pogledati i rado trošim svoje vrijeme na njih. Lista nije po nekom redu omiljnosti nego je nasumična 🙂

Food Wishes

Pratim ga već oko godinu dana, vjerovatno mnogo toga nikada neću napraviti, ali prosto način na koji priprema hranu i kako joj pristupa sa jednostavnošću. Sve što pravi izgleda vam tako lako uraditi, da dobijete želju da i sami prosle provedete neko vrjeme u kuhinji.

 Cooking with Dog

Onog trenutka kad sam vidjela da je napravila pohovani(ja ga tako nazvah) sladoled, rekoh sebi, e sad si sve vidjela. Pratim je već nekoliko godina, japanska kuhinja sa ponekim obrtom sigurna sam da će vam se dopasti.

 Amir Hadžić

Skoro sam “otkrila” ovog bosanskog youtubera (vlogera, ili kako god već hoćete nazivati),  svaki njegov video oplačem (od smijeha). Bosanski humor šta drugo reći. Realne teme obrađene na njemu svojstven način.

 Laura in the Kitchen

Ova šarmantna italijanka ima zaista interesantan kanal, ovdje sam postaivla video za pizzu koju sam isprobala, recept joj je zaista odlican. Svi smo se u kući bili navukli na pizzu. Pravila sam je tri put sedmično, dok nam nije dosadila 😀

 Hope For Paws – Official Rescue Channel

Na ovaj kanal sam naletila sasvim slucajno i od tad gledam svaki video. Hope for Paws je organizacija koja vodi brigu o napuštenim životinjama, koje spašava iz raznih nehumanih uslova. Jedan od primjera je ovaj video.

 Cupcake Jemma

Pratim je od njenih početaka kad je imala zaista malen broj pratilaca i kad porastem želim bit kao ona i imat svoju poslastičarnicu 😀 Jedan od kvalitetnijih kanala koje pratim.

 Gemma Stafford

Baš juče je proslavila live streamingom  1 000 000 pratitelja koje je zaista prikupila u kratkom roku. Pošto sam luda za sladoledom osvojila me ovim jednostavnim receptima za sladoled. (Još neisprobam ali i to ću prvom prilikom).

 Living Big In A Tiny House

Znate šta, kad sam se susrela sa ovim kanalom (i još jednimslični koji će biti u drugom dijelu) negdje u glavi sam smjestila ideju o tome da i ja sebi pravim nekad nešto slično. Da li ću to ostvariti ili ne, vidjeće se. Sve u svemu simpatične male kućiće na točkovima su spoj načina života i avanturizma. Neki su se prosto odlučili na njih da ne bi morali dizati kredite i kupovati kuće. Često se koriisti reciklirani materijal i polovne stvari.

 How To Cook That

Ovu ženu obožavam, definitivno mi je broj jedan, Kreativnost i inovativnost je sve što imam za reći. ako pogeldate njene video-e vidjećete o čemu pričam.

To je sve za ovaj prvi dio, nadam se da ste našli nešto što vam se dopalo. 🙂

Koje vi yt kanale pratite i da li već pratite neke od gore navedenih?

Do sledećeg posta, adijo!

2 komentara na “Omiljeni Youtube kanali 1/2

  1. Hvala ti za Amirov kanal, realnost je sve to ali umirem od smeha.. 😀
    Kako ide ona: Da nije smešno bilo bi žalosno.. Sjajan je!

    Ove kulinarske ću da pretresem, dobar recept je uvek dobrodošao.

Vaše mišljenje o...

