Godina dana blogovanja + VIDEO

typewriter-1245894_1280

Zdravo svJema,

Danas je godina dana kako sam blog stavila u “javno” i odličila se okušati u ovom svijetu blogovanja te predstaviti svoj rad i nerad (da se razumijemo).
Trebalo je dosta hrabrosti (meni barem) za taj korak, i vjerujte da se nisam pokajala. Tad kad sam počinjala bila sam u nekim drugim svjetovima ni sanjajući da ću na godišnjicu biti u nekom drugom gradu, u nekoj drugoj državi.

To je život i zato ga volim. 

Hvala svima koji su bili tu uz mene svo ovo vrijeme i čitali me, komentarisali, sugerisali. Sve je ispalo bolje nego sto sam zamislila.

A nekako se potrefilo da baš danas bude objavljen i video koji sam radila ovaj mjesec. Po prvi put sam se susrela sa nečim novim, nepoznatim za mene(od stajanja pred kamerama, do montiranja svega), i mogu vam reći da mi se svidjelo. U videu govorim stihove iz nekoliko svojih pjesama, te se nadam da će vam se svidjeti.

Pozdrav i svako dobro do narednih tekstova.

ps. ukoliko vam prikaže lošiji kvalitet videa prebacite u postavkama na 720p(HD).

Slava

 

 

 

2 komentara na “Godina dana blogovanja + VIDEO

Vaše mišljenje o...

