Hoću da…

another-place-1685765_1280

Bježi od mene sve ono što sam poznavala,
jer ni jedno slovo koje poznajem,
ne prepoznaje riječ koju tražim.
Možda moja lutanja nisu prešla dovoljno dalek put,
da ti sa osmjehom ponovo dam sve nježnosti
koje mi nedostaju da ispunim album svog sjećanja.

Ostala sam zagluvujuće tiha u buci
koja me žulja iznutra,
nosi li ih se kao i kamenje u cipelama..ipak..
hodam bosa gazeći staze zelja i uzdaha,
ka nečemu čemu ne nazirem obrise.

Da li sam dostigla svoje krajnje granice
ili me samo čini nesretnom to što te volim bićem,
sakrivenim od svega, ko zna gdje.

Hoću da odeš,
ne vratiš se,
zaboraviš,
zaboravim…

 

 

2 komentara na “Hoću da…

Vaše mišljenje o...

