Ovdje u Laškom…

meeee

Pozdravljeni! 

Ovo moje pisanje na blogu postalo kao mentruacija kod tinedzerki(djevojčica).. ima, ima pa neeeeema pa ima i tako…. 

Nego, šta da vam kažem ovdje u Laškom vrijeme ide brže ili je to samo zbog piva, ne znam… nisam pametna, prvi mjesec mog boravka ovdje se završio, drugi podavno započeo no nema veze, bitno da nije bezze.

U ovom mjesecu pripremam nešto i ako bude valjalo objaviću i na blogu (a nadam se da hoće). Osim toga gnjavim mozak u smišljanju novog naziva za blog i još nikako da ga dokučim (nema R pazite kako čitate 🙂 )

Osim ostalog brbljanja ima nešto što vam moram ispričati.

S obzirom da ću ovog mjeseca imati neki on-arrival trening (vama ništa pretjerano bitno da sad pojašnjavam) uglavnom, za prošli put kad sam trebala ići a nisam mogla (jer nisam bila još u Sloveniji) išlo se u Mursku Sobotu ( to vam je region Prekmurja, sjevernoistočni dio Slovenije) i kažem ja prijatelju tad, a majku mu pa što nije u Kopru il tamo negdje na primorju da mi dupe vidi mora posle 8-9 godina. Jebem te sirotinjo….

I tako ja ne odoh u tu Mursku tada, čekah sledeći termin.

Neki dan dođe mejl, kaže trening u Ankaranu, prvo me zbunilo reko kakva Ankara sunce ti, da nije šta zajebao. Trči na gugl kad tamo stvarno ima Ankaran i paz'te sad… nalazi se na moru, blizu Kopra 😀 E, pa reko je l’ ovo neka skrivena kamera il’ šta?

Međutim, tad nešto počeh računat dane i psovat sebe što sam žensko al’ kontam ako ništa barem ću smočit noge u slanu vodu pa nek ide život(i uštediću 20 evrića za kupaći, et neke koristi i u tome)

Sve u svemu pazi šta želiš možda ti se i ostvari (kao što neko mudar nekad reče).

E, da a moram se i pohvalit da sam osvojila vrh (nije Mont Everest al’ to meni kao da jeste) i to još u avgustu, no ne bi prilike da spomenem.(Jeeej bravo ja xD)

hum

I ne malo važno spomenuti da sam ovdje među mladim i kreativnim ljudima tako da 24. septembra biće i GrapaFest. Takmičenje u sportskom penjanju(naravno, kod mene će bit takmičenje u gledanju zgodnih penjača), muzika, klopa i dobra zabava… stvarno mi je mnogo teško ovdje 🙂

Evo par slika kako izgleda kanjon gdje će se to održati, doduše ovo je u toku priprema od prije 2 sedmice sigurna sam da sad izgleda sve bolje.

20160826_150538

20160826_145308

20160826_144658

Toliko o tome svemu za sad, još da spomenem knjige koje sam digla za čitati:

  • Nemoguće priče – Zoran Živković
  • U ime ljubavi – Ivana Kuzmanović
  • New York, Beograd – Dušan Miklja

Da li je neko od vas čitao neku od ovih? Mada kako ih budem čitala pisaću o utiscima.

A u centru u kom arbajtujem tj. volontiram imaju nekih knjiga na slovenskom, pa sam uzela da se patim malo i vježbam čitanje 🙂 Posljednja kaplja krvi – Rebecca Schummy, ne dajte da vas zavara naslov stvarno je na slovenskom (biće guglanja…)

ps. Pixelu probala sam točeno pivo, aj’ što sam probala nego i popila haha 😀

Uzdravlje! Do novih priča, pjesama, i ovako ovih ne znam ni ja šta tekstova 😀

 

6 komentara na “Ovdje u Laškom…

  1. Хееј, сјајно ти је ово. Познајем те искључиво по песмама које су заиста много добре, уживање је читати их и промишљати о њима, али некако доприносе да те човек доживи као преозбиљну и сетну девојку, а онда те овај текст открије у једном новом светлу. И свиђа ми се што је тако.

      1. Nepoznato

        Poceo pisat poezije kad mi ti neces napisat jednu za moju moto dusu;)PS: drugi put kad dodes u Slo mi se javi castin panoramsku vožnju na Hondi i veceru uz more.

Vaše mišljenje o...

