Fitilj u vosku

candles-488576_1280

 

Ostalo je još malo fitilja u vosku, ne dam da se ugasi..

Ponekad me podsjetiš na istu bol, ali to traje trenutak ili dva kad se otme. A stisnula sam svim snagama i cijelim bićem da ne osjećam, aman… ništa da ne osjećam..

Ne mogu – nisam od tih kamenom odzidanih statua, isklesanih rukama usamljenika, polubogova, da tijelo bez duše dam jer nemam to bezosjetilo lutanja, davanja i neuzimanja ničega.

Nauči me, da ne dam nista i ne uzimam ništa a da postojim, da živim dan po dan u miru sa svijetom, Suncem, nebom, Mjesecom i samom sobom …i da volim, volim beskrajno sve što se slobodom zove..

Nauči me da preživljavam i tamo gdje se slomim,

..jer mi smo zvjeri..
ujedamo, grizemo, kidamo..
uništavamo jedno drugo bez prestanka, bez milosti.

 

4 komentara na “Fitilj u vosku

  1. Draga moja šta da ti kažem što već ne znaš.
    Savršena slika za emociju koju nosi tekst.

    Opet sam uživala u svakom slovu, pomerila me svaka reč.
    Hvala ti. ❤

Vaše mišljenje o...

