Obećana riječ

person-731423_640

Rekla sam ti davno još dok smo bili djeca. Pišem samo kad imam šta reći u sebi, a da niko ne čuje.

Još uvijek se oblačim tvojim riječima kad osjetim da zebem i da jutro nema dovoljno snage za iščupati me iz kreveta onako sanjivu i krmeljivu. Pustila sam korijenje ne tamo gdje sam htjela već tamo gdje me ostaviše.

Zar nisu mogli odabrati bolje mjesto? Zar nisam mogla odabrati bolje, sama?

Ostalo je još života negdje ispod kože, u kositma.. u mesu. Teče krv iako je ne osjećam.

Neprestano vraćam film iznova i iznova, a hoću da prestane.. Hoću oslobođenje.  Hoću zaborav, jer između nas 45 godina stoji,

obećana riječ.

Obećana riječ, sjećaš se koja?

 

 

12 komentara na “Obećana riječ

  1. Svi smo mi ” zarobljenici veze i života” svako u svom nekom delu bića, sa večitom borbom i osvrtom za vremenima iza nas… Izvinjavam se, ako sam izneo tumačenje koje nije u skladu sa temom, ali se trudim da kada je nešto lepo, pročitam i dam svoje viđenje.

    1. ma ovdje nema promasenih tema i komentara 🙂 svako pise onako kako osjeti i kako dozivi,
      elem, ovdje sam izmsilila misli neke starice, koja mozda negdje stvarno i postoji.. a zarobljenici smo onoliko koliko sebi dozvolimo, a smatram da ne treba previse sadasnjeg zivota trositi na dijelove proslog:) barem ja nisam takva,
      pozdrav:)

  2. Draga moja šta da ti kažem što već rekla nisam.
    Pomeriš me svaki put. Transportuješ u cipele onog koji se čitaocu obraća tj. tvoje.
    Vidim da mi broj cipela izgleda paše, jer njima prođem svakom pričom, svakim stihom i sve me dotiče, prostruji mojim telom.
    Hvala ti ❤

  3. Kratko i ubitačno. Znaš da preneseš emociju, dok čitam posmatram svet očima pripovednog/lirskog glasa. Rekoh ti, “česma inspiracije” odvrne se sama od sebe. :))))
    Mnogo lepo pišeš, da još jednom konstatujem.:))))

  4. fashionbysany

    Divno… kao i uvijek! Obećane riječi, apstraktne, su mi sreća, ljubav, budućnost… konkretne – mama, otadžbina, sadašnjost… I sve su život, kakav živimo i kakav želimo.

Vaše mišljenje o...

