Riječ, dvije, tri

scene-863325_640

U proteklih deset dana ušla sam bezbroj puta na blog sa željom da nešto napišem i taj svaki pokušaj se završio time što sam napisala – ništa.

I zaista presušila sam. Priznajem.

Inspiracija je postala devastacija, praznina.

Toliko toga sam izmislila, da izgleda neki period neću imati šta izmišljati, pa eto pade mi na pamet da barem mogu ovako nešto sastaviti. Tu sam ja… pratim vas, čitam vas ostavim po koji komenar tu i tamo.

Elem, kotljaju mi se neke ideja za pripremanje pjesama za elektronsku knjigu, pa se onda manem toga jer nemam živaca skupit par pjesama pa poslati na konkurse, eto i to mi je stvarno (ne mogu reći mrsko) ali ne mogu se natjerati ni naopako, a kamoli pripremati nešto ozbiljnije.

Nekad je bolje pričekati…valjda..

i tako…

U svađi sam sa riječima a i sama sa sobom, pa dok se ne pomirimo… a vi kako ‘te?

21 komentar na “Riječ, dvije, tri

      1. Desi se svima.
        Ja sam se zato i uhvtila one liste..
        Toliko sam u tom epska fantastika svetu da se sve razmišljam šta dalje, mi mimo toga napisati.. Tada mi se u glavi stvori samo belo platno-ničeg ne mogu da se setim.
        Tebi se naročito divim, jer verujem da je tvoj rad teži, zahtevniji, iziskuje puno emocija i turbulencija kroz iste.
        Ovaj svet zaista jeste odiseja.

        No, inspiracija dođe kada joj se najmanje nadaš.
        Samo napred, sjajno ti ide :-*

        1. Hvala ti na razumjevanju i podrsci :* ja sam vec duze vrijeme blah, ne mogu nista sastavit a i sta sastavim obrisem jer m ise ne svidja..naletio takav period bem li ga haha

  1. Дефинитвино нам се свима дешава оскуљација речи.Додуше волим да читам оно што напишеш па макар то било и абвгдђеж…. чекамо те стрпљиво

  2. Draga, potpuno te razumem. Svakome ko piše naiđe ovakva faza i izuzetno nervira, frustrira, izluđuje….ali, ne očajavaj. I sama znaš da je nadahnuću ponekad potrebno da te “strefi”, pritaji se negde i onda provali samo od sebe.:)))
    Razne stvari odvlače pažnju. Nekad nas zaokupi učenje, profesionalne obaveze, nekad lični život, a ne možemo da nađemo uobičajeni beg i utočište u izlivanju muke na papir (ili ekran). Jednostavno, beže, manjkaju, one prave reči – a ideja i utisaka ima kao u košnici.
    Sigurna sam da će, kada prođe trtenutni zastoj, sve da bude još bolje i produktivnije.:)))
    Nekad mozak naprosto šalje signal da je premoren, nekad nas zahvati apatija i bezvoljnost niotkuda.
    Eto, ja kao nešto učim, recenziram serije i šizim što ne mogu, ili ne smem (dok ne prođu ispiti) da se malo “razmašem” i bacim na tekstove koje već dugo planiram.
    Valjda mora da se za sve “namesti” trenutak.
    Glavno je – talenta ti ne manjka. Sve drugo se da nadoknaditi.:*****

    1. e to bas nervira i frustira, pisanje mi dodje kao bjeg od svega a kad ni to ne mogu, onda nemam kud pobjeci i odmorit dusu… doduse izdesavale su se neke stvari privatno pa i to sigurno ima nekog uticaja na sve
      a nista cekam dok ne proradim opet 🙂
      a sto se tice ispita znam kako ti je, sad toga nemam, al natovare se neke druge obaveze i problemi
      hvala ti :***

  3. fashionbysany

    Nadam se da ce ubrzo proci ta faza. Nije lose ni da covjek malo predahne, ne treba nista na silu, vratice se inspiracija. Kod mene nije ljenost niti neinspirativna faza nego mi fotograf u gipsu 😦 Predosjecam da ce neinspirativna faza nastupiti cim on skine gips :)))

  4. prvo ti moram reci da si me nasmijala jako zadnjom recenicom haha :Đ a sto se tice toga sto ne mozes pisati – svima se dogodilo. samo pazi da se ne oduzi. nemam nekakav konstruktivan savjet jer se meni ovo dogadjalo cesto i trajalo je dugo. jedino sto ti mogu reci je- ne odustaj!

Vaše mišljenje o...

