Blog Izazov

blog-49006_640

Po ideji i tagu naše Sanele sa bloga Moda, knjige i druge ljubavi… evo nekoliko rečenica i od mene. 🙂

Kako je nastala i realizovana ideja o pokretanju bloga?

O pravljenu bloga sam razmišljala godinama, ali mi se nikako nije dalo pokrenuti  i uraditi nešto konkretno po tom pitanju do prošle godine. Napravila sam neki na bloggeru, koji sam po malo uređivala i učila se kako ga urediti. Elem, tad nisam bila voljna dijeliti poeziju na blogu, te nisam znala o čemu bih uopšte pisala kad mene svašta nešto zanima. Osim toga bila je dilema da li ostati na bloggeru ili izabrati wp.. i eto taj ishod znate. 😀  Uglavnom u septembru sam prelomila (na nagovor prijatelja) da konačno počnem sa blogovanjem i objavom poezije. Reko’ hajd’ da vidim kako će to šljakati…
P.S. Da ne bude zbunjivke, ove objave iz 2014/15 prije septembra prestavljaju datume kad su te neke pjesme pisane, pa sam ih pod tim i ubacivala (ali prebaciću ih sve u septembar, čim se natjeram 😀 časna blogerska)

Objasni naziv bloga

E muke moje… ovo mi je bilo najteže od svega. Suštinu strpati u par riječi naziva, nema šta nisam smišljala i ništa mi se nije činilo dovoljno dobrim da obuhvati sve što bih vremenom htjela pisati. Previše mi je oduzimalo vremena(preciznije dana, sedmica) smišljanje naziva (kontam ako budem čekala da mi dune pravi, blog neću ni imati) pa sam u nedostatku neke kreativnije inspiracije prosto stavila svoj nadimak i prezime. Dovoljno dobar za početak, dok ne smislim nešto originalnije …nekad…valjda…hmm..

Tri najčešća pitanja koja ti postave o blogu i blogovanju

Ovo pojma nemam, jbg 😀

Najlepši momenti blogovanja

Najljepši momenti su mi oni kad vidim da ovo što pišem neko i čita(a još mu se i dopadne iihaaj), i kad i po nekoliko dana (u ovom slučaju pola mjeseca) ne objavim ništa a ljudi i dalje dolaze, čitaju, lajkuju. To me raduje.
Naravno, pored toga kroz blogovanje sam upoznala(ako tako mogu da se izrazim :D) zaista sjajnih osoba, koje divno pišu (šta god da im je tema bloga- ne preseravam se), čiji tekstovi me motivišu, inspirišu, mame osmjehe i odvode u neke druge svjetove i dimenzije. To su ljudi s kojima bih se i privatno rado družila da smo iz istih mjesta, al’ eto.. barem ih imam sve ovdje u ovom globalnom selu i drago mi je da smo se našli.

Blogovanje te je naučilo…

Da vjerujem u sebe i ono što stvaram (barem mrvu više nego prije) i da sve što želimo počinje sa nama samima – hrabrost i prvi korak, ostalo je lako – teče samo a naše je da nadgledamo tok i vodimo u željenom smjeru.

10 komentara na “Blog Izazov

  1. fashionbysany

    Eto vidis da uopste nije bilo tesko 😉 Bas mi se dopala ova kovanica casna blogerska :)))
    i nemoj da pravis pauze te neke duze, mada se ja vratim na neke postovi koje svrstavam u favorite pa oh iznova citam. Ne komentarisem svaki put da se ne bi desilo da nas dozivljavaju kao neku sektu – samo se komentarisu i hvale jedna drugu :))))

    1. hehe nije 😉 ..e am malo kuburim sa inspiracijom sto bi rekli al eto otimam se 😀 hahaha
      ma za komenentarisanje nema frke, bitno da se cita 😉

Vaše mišljenje o...

