Beskrajno lutanje

U beskrajnim pokušajima da opstanem,
čvrsto na pračetu tla na kom stojim,
ne vjerujem da je ovo film u kojem
glavna uloga pripada meni,
jer vješto skrivena putanja izaziva naglo skretanje,
i lutanje -nisam spremna za to.

Možda nepoznata lica odnekud izrode tvoje,
a i da te sklopim od svih tih oblika
ostaćeš slagalica kojoj uvijek fali dio da bude dovršena.

Kao slika kojoj nedostaje još po koji potez kistom,
bićeš moj mir izgubljen u dubini svakog pogleda,
kojem se dam onako bestidno,
kao da mi je poslednji u životu.

Trebaš mi, kad osjetim kako me snaga izdaje,
glas drhti i bivam mučena u bolu, koji ne mogu ispljunuti.
Trebaš mi, i onda kad sam najhrabrija,
i kad sve ovo što radim zašivam za sebe
da ne padne, ostane pod nogama i bude zgaženo.

16 komentara na “Beskrajno lutanje

  1. Nepoznato

    Svaka cast! Mislim da se dosta nas osjeca ovako. Hodamo besciljno i u lutanju uvijek trazimo to poznato lice koje nam nekako uvijek uzmice i mestane. Pogodila si pravo u centar 🙂

Vaše mišljenje o...

