Zaledih te u vremenu

stone-974489_640

Ako ikad pročitaš ove stihove
naletiš na njih, sasvim slučajno
znaj, ne pamtim koliko sam ih puta prepravila

da budu savršeni,
da pokažu sve ono što  nisam bila
i nisam mogla biti tad, dok si me volio.

Boli me, kad vidim malo sreće oko sebe
a još manje u sebi i kad svaka riječ
vagana, izaziva strah pogrešnog shvatanja.

Ako ikad bude prilike da ti opet vidim lice
ne znam da li će to biti lice koje pamtim,
ostaćeš onakav kakav si bio u zadnjem mom pogledu.

Zaledih te u vremenu,
grleći uspomene toliko jako
da polako postaju zaborav
i iz njih sam iscjedila život, više ga nemaju.

16 komentara na “Zaledih te u vremenu

  1. Katarina Pavlović

    Predivno!
    Puno emocije, topline i duše..
    Rekla si ono što mnogo nas oseti, a ne ume s toliko dubine da iskaže.
    Svaka čast!

  2. Baš se radujem što sam te otkrila! 🙂 (u grupi Blogeri, inače, malopre)… Sviđa mi se tvoja poezija i emocija koju pesme pružaju…
    Sad ću malo pauzirati sa komentarima, da ne brbljam baš ispod svake pesme, i to ovako odjednom 😀
    Čitaću sa uživanjem dalje 🙂

Vaše mišljenje o...

