Zaustavi vrijeme

moon-981385_640

Ako postoji vrijeme zaustavi ga,
meni za ljubav.
Neću da provedem vijek u čekanju
poslednjeg udaha uzetog na tuđim rukama.


Pokloni mi glas onda kad ostanem nijema
zatečena, odsutna u relanosti
kojom sam se okovala..

Voli me na svoj način.
Štipaj mi usne kao hladnoća potkovana vjetrom
nek puca koža i prolije krv boje crvene
jer ovo vise nije igra riječima.

Više nemam moć, a htjela bih vrištati
tako glasno da čuješ iznutra, da osjetiš
jer već znaš.
Čujem ti  brze otkucaje srca
i hoću da  priđeš blize
jer im pripadam, oduvijek.

6 komentara na “Zaustavi vrijeme

  1. Neko je rekao, ne sećam se ko: “Vreme teče, mi ističemo.”
    Mislim da se vreme, nekome za ljubav, stvarno može zaustaviti…
    To je ono kad se poklope skazaljke i krene novo računanje vremena.
    A neko drugi je rekao: “Ko čeka taj i dočeka.”
    Pozdrav! 😉

Vaše mišljenje o...

