Šezdeset sekundi

siluets-725508_640

Možda će novi dan pronaći,
ono sto sam prethodnog zagubila
dok je mrak puzao po nama kao neman
i gutao nas halapljivo.

Rasula sam atome po svemiru
valjda da lakše pronađem put do kraja,
kad mi bude vrijeme krenuti na novo putovanje,
izlizanih cipela i ofucanog kofera,
koji rasipa sve sto jesam..
kud god idem.

Neću da stanem, da se okrenem.
Prepuštam sve onima iza mene

koji ostaju gledajući kako se gubim u daljini
i nestajem… prestajem da ih bolim
biće dobro, biće sretni.
Sve ostalo je laž, trice i kučine.

Neću ti govoriti o stvarima
u koje ni sama ne vjerujem
al svako nađe nekog svog
barem na minut.
Naših šezdeset sekundi.
Dobro me pogledaj i ne zaboravi.

1 komentar na “Šezdeset sekundi

Vaše mišljenje o...

