Nebo iznad nas

birds-216827_640

Miriše na slobodu ovo nebo iznad nas
visoke grane streme ka njemu, tihe
Kao da se mole.

Koliko ih treba izgovorit’ da se usliše?
Ne poznajem ih toliko, sigurna sam.

Ako nekad između molitve i slobode
vidiš ptice selice, znaj da sam sa njima
lakše je letjeti  nego biti na jednom putu
i čekati..moliti. To nisam ja.

Pozdravi te visoke grane kad ispod njih prođeš
svaki dan dva-tri puta..ljubomorna sam…
možda ih ne bude u godini kad se vratim na krilima selica
zamršena u pramenu tvoje crne kose.
Izgubljena u sjaju tih tamnih očiju
i zaljubljena u nespretnost trenutka,
između tvojih molitvi i moje slobode,
znaću da te volim.

6 komentara na “Nebo iznad nas

Vaše mišljenje o...

