Ona spava…Ona sanja…

woman-918781_640

Ne budi me,
jer jedino što sam voljela i volim –
je sanjati o nama.
O svemu rečenom i nedorečenom.

Pišem jer ne umijem ništa drugo.
Utrnulo srce, a duša kao led.
Stresla bih se, al’ tjelo se ne miče
iako gmižu niti jeze kroz njega.

Jesam li živa ili to umirem sad?
Ako umirem, nije mi žao i nije me strah
Sva osjetila se grče k'o mišići,
dok je um u neizdrživim bolovima,
al’ ne budi me.

Ako živim ti me pusti,
pusti  da sanjam,
pusti da postojim u svemu i ničemu
jer za treće nema mjesta.
Zabranjen ulaz… kažu
Ona spava…Ona sanja…

4 komentara na “Ona spava…Ona sanja…

Vaše mišljenje o...

