Šta sam htjela kazati pjesmama

Šta sam htjela kazati pjesmama,
Razgovorom i galamom,
Čini se, samo je moje ćutanje najače odjeknulo
ostavivši utisak.

Prisustvo nekih me žulja kao kamen u cipeli,
Iako se izujem i bacim to što mi smeta
Opet se do mene dokotrljaju
Pa se o iste saplićem..

Šta sam htjela kazati pjesama,
Razgovorom i galamom,
Ostaje nezapamćeno gubljenje vremena.
Da vam i to priznam, pa da se rastajemo.

Dođoh u neko rebus stanje,
Neću rješenje, ni da ga rješavaju
Ostavite me u prostoru koje označim ćutanjem.

Vaše mišljenje o...

