Ponijeću sa sobom mastilo, hartiju
i par stihova s kraja ove pjesme.
Ostalo vam sve ostavljam.

Iskidane snove u niti, veže neki novi svijet.
Tamo me čekajte, na njegovom pragu
Na njegovom početku.
Srešćemo se opet, ne obećavam
ali radim na tome da tako bude.
Da se zagrljaji sretnu na nekom nepoznatom kutku koji sebi izmislimo.
Ovo što je stvarno nije dovoljno lijepo
Ni dovoljno dobro, da bi zadovoljilo bića sklona užitku
nemjerljivih razmjera.

U širinu, dužinu i visinu me baci.
Pa me uhvati za bilo koji dio mene.
Kidaj me, a opet me ima. Koliko uzmeš – toliko nadodam.
I stalno sam cijela. Neogrebana.
Nedodirnuta. Nepovrijedena

Dam vam sve što stvorih,
što više stvaram -sve mi manje treba
Što vas glasnije čujem- sve vas slabije vidim.
Vratite mi uzdah i klecanje koljena!
Cvokotanje vilica na hladnoći!
Prvi poljubac, pogled!
I prvo volim te!
Ostalo sve vam ostavljam.

2 komentara na “

Vaše mišljenje o...

