U ime stare inspiracije

Nešto se slomilo u meni, presahnulo,
ne diše više.
Nisam ti se javila dugo, predugo
možda pokušavam sakriti stid.
Samo od čega, ne sjećam se više.

Nema nikog da me podsjeti, sve sam rastjerala
u slučaju da probudim tamnu stranu sebe,
Ovako su nadam se, sigurniji, ja sam sigurnija
jer ako kažem sve što želim, nikud me to neće odvesti
Praznina.
Nema me, ja već sada to znam.

A ti mi više u snove ne dolaziš, to je znak da me nema..
a i čemu sve ovo?
Duša traži mir kojeg nema.
Tijelo nemir za koji nije spremno
Još mi kuca srce, al’ uzalud,
jer zaboravila sam da živim i kako je to.

Vaše mišljenje o...

