Nisi ti kriv

Nisi kriv ti, što više nemam riječi
Krivo je vrijeme i lutanje, malo svega
i ponešto još, ma sitnice.
evo, sad da zastanem i otvorim oči
sve mi je dom, a nigdje ništa moje nije.
Ne pripadam.

Nije me slomio, ne..
ni jedan uzdah iz praznih pluća,
tamo gdje se duša krije, cvili…
Ako zatvorim oči opet, ja znam da sanjam.
Pretvarati se da mogu sve
odveć, ha… nikakva tajna nije
a ni posebno umijeće.

Pusti me da se igram,
kidati tvoju dušu iz daljine
samo ja znam,
smijem,
želim,
i nečiji – moj si.

Vaše mišljenje o...

