Fali mi moje sunce

Jedino tebe, ne umijem opisati u svojim pjesmama.
Ne znam zašto, zašto si toliko težak?
A naslonjen u srcu tako lako.
Pa mi se rugaš, kao slika sa zida,
Kao draga uspomena, nemoguća za bacanje.

Ne smijem,  shvati da ne smijem više
Proći tvojom ulicom, jer koraci me odnose
Tjeraju na grijeh, na zlo
Shvatam, ako odem-odlazis sa mnom.
Ako odeš -odlazim s tobom.

Raskidivo povezani, nespretno voljeni
I nepreboljeni…uistinu.
Boli, jer tako znam da postojiš
Jer tako znam da postojim.
Tvoja, svoja… a zapravo – nikom ne pripadam.
Pronađi me…da udahnem vazduh
Da udahnem život, jer sad nisam ni sjen’
Fali mi moje sunce…

Vaše mišljenje o...

